تبلیغات
عایفهای رطوبتی - تکنیک های فروش و بازار یابی(6)
عایفهای رطوبتی
فروش و اجرای عایقهای استاندارد
چهارشنبه 26 آبان 1389

تکنیک های فروش و بازار یابی(6)

چهارشنبه 26 آبان 1389

نوع مطلب :

روشهای رفتار با هریک از مشتریان

 

1: رفتار با مشتری بصری

برای آنکه بتوانیم کالای خویش را به شخص بصری بفروشید مهمترین عامل ان است که سریعا مثل او شوید ، در حرف زدن ،نگاه کردن ،در سرعت سخن گفتن ....

با آب و تاب از مزایای کالا بیشتر حرف بزنید ، او را وادار به حرف زدن کنید جلای کالا ،رنگ کالا،  تیزی و سبکی کالا،در خشش و زیبایی کالا را به رخ او بکشید

کلماتی انتخاب کنید که ناخود آگاه افراد بصری را چنان برنامه ریزی کند که ببیند شما مثل او هستید.

کلماتی مرتبط با امور تصویری و بینایی مثلا در موقع حرف زدن مرتبا بگویید :نگاه کنید ،منظره را ببین ،خودتان را ببینید چقدر به تو می آید،....

آراسته بودن ،زیبا بودن ،بسته بندی خوب ،رنگ و جلا را به او نشان دادن مهمترین رمز نفوذ در دل آنان است.

این افراد از تفسیر و شرح و بسط ناراحت میشوند کلام را خلاصه کنیدسریع با سر و دست بدن کالا را معرفی کنید از حرکات دست و چهره بهره بگیریدکمتر به او بگویید کالا را لمس کند. تصویری زیبا و جذاب  را از مصرف کنندگان کالا به او نشان دهید بگذارید در ذهن خود،خود را با آن زیبایی ببیند/

به احترام آنان برخیزیدچه ظاهر زیبایی ،چقدر دوست داشتنی ، شما جلب توجه میکنید ، ببینید چه کالای خوش رنگیست ......

به او تخفیف بدهید با لبخند از چهره او تعریف کنید

 




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر