تبلیغات
عایفهای رطوبتی - تکنیک های فروش و بازار یابی(5)
عایفهای رطوبتی
فروش و اجرای عایقهای استاندارد
سه شنبه 25 آبان 1389

تکنیک های فروش و بازار یابی(5)

سه شنبه 25 آبان 1389

نوع مطلب :

شناخت مشتری لمسی

افراد لمسی جهان احساسات و امور لمس بر آنان حاکم است اینان از آنچه لمس کرده اند بیشتر حرف میزنند

از دستانی نرم و لطیف  یا بدنی نرم و نازک یا زبر و خشن از نرمی و لطافت کالا سبکی و سنگینی بیشتر حرف میزنند

و کمتر نگاه میکنند احساسات عمیقتری دارند غالبا به ماشینهای سنگین ،کارهای سنگین ،شغل های پر اهمیت و سنگین روی می آورند.به ورزشهای جسمانی سنگین  علاقه دارند آرام شمرده و کند حرف میزنند در صحبتهایشان مکث میکنند حوصله آدمهای سمعی و بصری را سر میبرند

غالبا کینه توزند عقده ها را بر دل میگیرند در ارتباط با آنان که دوست دارند سبک و نرم و با آنان که نفرت دارند سخت و خشن برخورد می کننداز کالاهای لطیف و نرم یا اجناس سنگین به وجد می آیند ،دوستانی سنگین ، با شخصیت و پر نفوذ دارند،تکیه کلامهایی چون... چقدر سنگین، چه سبک ، چه روح نواز ،چه خوش احساس ، .....

هل دادن  و کتک زدن آنان را با شما دشمن قسم خورده میکند.

اگر برای شما داستانی تعریف کنند غالبا از امور خوراکی ، سردی ، گرمی محیط و امور ملموس حرف میزنند، آرام حرف میزنند . صمیمیت با آنها در صورتی ایجاد میشود  که او را در اغوش بگیرید با او دست بدهید و کنار آنان بنشینید

اینان اینگونه پیام مهر و محبت را دریافت میکنند.

 




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر