تبلیغات
عایفهای رطوبتی - تکنیک های فروش و بازار یابی(4)
عایفهای رطوبتی
فروش و اجرای عایقهای استاندارد
دوشنبه 24 آبان 1389

تکنیک های فروش و بازار یابی(4)

دوشنبه 24 آبان 1389

نوع مطلب :

شناخت مشتری سمعی

افراد سمعی جهان اصوات بر انان حاکم است ، منطقی اند جهان شنوایی و گوش بر آنان تسلط بیشتری دارد جهان را با کلمات و الحان درک می کنند .

در تکیه کلامهایشان از جملاتی همچون درباره شما زیاد شنیده ام ،تعریف این کار بر سر زبانهاست،چه خوش صدا، چه خوش کلام ، چقدر موزون ، چقدر منطقی،..... اینان به کیفیت های شنیداری توجه دارند کلامشان طنین و آهنگ خاصی دارد ، هیجان آرام تری دارند سعی میکنند کلامشان شیوا و رسا باشد به آنچه میگویند می اندیشند.

 حرفهای دیگران را نقل قول میکنند کمتر با دست و سایر اعضای بدن اشاره میکنند

مشتری سمعی را از حرکت چشمهایش می توان شناخت  غالبا به گوشه های دو چشم خود نگاه میکنند

به نحوه صحبت فروشنده اهمیت میدهد




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر