تبلیغات
عایفهای رطوبتی - تکنیک های فروش و بازار یابی(2)
عایفهای رطوبتی
فروش و اجرای عایقهای استاندارد
شنبه 22 آبان 1389

تکنیک های فروش و بازار یابی(2)

شنبه 22 آبان 1389

نوع مطلب :

شناخت سیستم های ادراکی مشتری

NLP  افراد را به سه دسته تقسیم می کند

1.مشتری بصری

2.مشتری سمعی

3.مشتری لمسی

موفقیت در فروش سریع و آسان در ارتباط با مشتری آنست که بدانید هر شخص چه سیستم اداراکی دارد و به عبارتی با چه زبانی صحبت می کند و چه زبانی را می فهمد .

مشکل عمده فروشندگان آنست که هر کدام به یک سیستم ادراکی ثابت و یکسان با انواع مشتریها برخورد میکنند 

مثلا فروشنده بصری با روش افراد بصری عمل می کند لذا بیشترین فروش را به افراد بصری دارد .

با توجه به این مسئله که باید سیستمهای مشتری را بدانیم در سه فصل آینده ویژگی های این سه دسته به تفکیک تقسیم بندی می شود تا برای شناخت آنان راحت تر باشیم .

کتاب تکنیک های فروش آسان آقای برومند قبادی به نظر بنده خواندنش برای همه ضروریست سعی ما بر اینست کسانیکه دسترسی به این کتاب ندارند می توانند خلاصه مطالب آنرا در وبلاگ ما مطالعه کنند . و به معلوماتشان بیافزایند تا هنر فروش را بهتر یاد بگیرند.

 

 




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر