تبلیغات
عایفهای رطوبتی - تشابه نام تجاری(1)
عایفهای رطوبتی
فروش و اجرای عایقهای استاندارد
دوشنبه 12 دی 1390

تشابه نام تجاری(1)

دوشنبه 12 دی 1390

نوع مطلب :مقالات ایزوگام، 

وقتی شرکتی محصولی را تولید و به بازار معرفی میکند تمام تلاش پرسنل روی تبلیغات متمرکز میشود تا بتوانند جای آن را در میان محصولات مشابه باز کنند،هر روز بر کیفیت آن می افزایند و هر روز ایده ایی جدید را برای معرفی ابداع میکنند.

و بالاخره زمانی میرسد که ثمره تلاششان به بار مینیشند و خستگی از تنشان بیرون میرود و در میان رقبا حرفی برای گفتن دارند ،شرکتی دیگر با نام تجاری خیلی نزدیک به شرکتهای مشهور پا به عرصه وجود میگذارند و حاصل تلاش سالهای دیگران را با یک روز به باد میدهند چرا که محصولی به معنای واقعی بی کیفیت را تولید کرده اند .

در نتیجه تا مدتها برای مصرف کننده سخت است تشابه ها را از هم جدا کند.

چرا این تولید کنندگان ثانوی خود بر روی اصول کار نمیکنند و ایده ایی نو از خود بروز نمیدهند ما که نمیدانیم

آیا ارگانی نیست روی این مسایل کار کند؟

آیا نمیشود جلوی این کمبودها  را گرفت؟

یک نام تجاری سرمایه یک شرکت است ،آبروی تولید کننده است، واگر در  میان مردم خوب بدرخشد همیشه به دنبال آن هستند کاش میشد با این کارها آبروی تجاری دیگران را به بازی نگرفت




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر